«Είμαι παγωμένη, είμαι πεθαμένη και πηγαίνω βόλτα στα νεκροταφεία»

Γελάσαμε και λίγο εχτές το βράδυ.
Η Τόνια Σωτηροπούλου, όμορφη κοπέλα δεν λέω, αποκάλυψε ένα άλλο της πρόσωπο στην εκπομπή  «Βράδυ» με τον Πέτρο Κωστόπουλο. Η ηθοποιός δήλωσε πως είναι πάντα παγωμένη στο σώμα σαν πεθαμένη και πως αγαπάει να κάνει βόλτες στα νεκροταφεία των ξένων χωρών με ιδιαίτερη αδυναμία στο νεκροταφείο της Mont  Martin, στη Γαλλία.

«Είμαι παγωμένη, είμαι πεθαμένη και πηγαίνω βόλτα στα νεκροταφεία», είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός τρομάζοντας λίγο τον παρουσιαστή ο οποίος τη ρώτησε αν ακούει και φωνές. «Στο σπίτι μου έχω φαντάσματα. Πιστεύω στον πνευματισμό. Δεν είμαι όμως τρελή, δεν ακούω φωνές», του απάντησε τονίζοντας πως ο καθένας αντιλαμβάνεται το θέμα του θανάτου όπως θέλει και μπορεί.
Ενώ τέλος, μίλησε και για μια δική της πολύ προσωπική ιστορία που δυναμώνει ακόμα περισσότερο την πίστη της. «Ο αγαπημένος μου καλλιτέχνης είναι ο Jeff Buckley ο οποίος πέθανε το 1997 και για κάποιο λόγο, όταν χρειάζομαι δύναμη ή έμπνευση τον επικαλούμαι και νομίζω πως έρχεται», τόνισε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040