Γι’ αλλού το ξεκινήσαμε κι’ αλλού μας βγήκε….




Αλλού φαν παρκ σε ελεύθερη μετάφραση δική μου…. Γι’ αλλού το ξεκινήσαμε κι’ αλλού μας βγήκε….
Εντάξει, εγώ «πούλησα» την αγάπη μου για τον
Nicolas Kim Coppola ή Νίκολας Κέιτζ όπως τον ξέρουμε όλοι, στο υπέροχο έργο “Rage» αποφασίζοντας να απολαύσω την θριαμβευτική επαναφορά των «ράδιο Αρβύλα» ή 
οι άγγελοι του Τόνυ, στη μικρή οθόνη. Φιάσκο θα το έλεγα, εκτός του ότι θάψανε …ελαφρά τη καρδία τον μισητό τους Σφακιανάκη (αλήθεια σοβαρό πρόβλημα οι 11 πόντοι; Αυτοί ξέρουν),  ψιλοθάψανε με το γάντι τον Πατούλη, ( πέφτουνε και αγωγές) αστειεύτηκαν άνευρα μεταξύ τους, διαφήμισαν την εκπομπή που θα την βαφτίσουν όοοοοοταν αρχίσει να προβάλετε, έκαναν 38% και σχολίασαν και κάποιο σκετσάκι εκπομπής, θυμίζοντάς μου ….  «οι αδερφές Τατά, οι αδερφές Τατά, που ήσαν δύο, που ήσαν δύο μοναχά. Οι αδερφές Τατά από τον Λαγκαδά που ήσαν δύο μοναχά.
Δεν ξέρω να το μεταφράσω το θέμα, είναι μια βαρεμάρα που ήρθε από την κόπωση των δέκα χρόνων, είναι μια έπαρση τύπου «εγώ αποφασίζω πότε και με τι θα γελάτε» ή απλά φάνηκε στο βάθος το καλάμι; Η ιστορία θα δείξει…..
Παρεμπιπτόντως, σε κάποιο zapping βαρεμάρας είδα λίγο  
Νίκολας Κέιτζ, ρε παιδιά να, μα το θεό των μεταμοσχεύσεων, ήρθε και μου θύμισε τον Πανταζή, ναι, τον Λευτέρη Πανταζή. Όχι, ούτε ένα mojito φράουλα δεν είχα πιεί…………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040