Ένα αλλιώτικο μάθημα ζωής…..



 

Κάτι λόγω των ημερών, κάτι πως αυτές τις γιορτές θα της περά-
σουμε με μια απουσία που μας πονάει, κάτι που λόγω της κρίσης δεν βγαίνουμε όπως πριν, αναγκαστικά βλέπουμε και λίγο τηλεόραση. Εντάξει, είμαστε από τους τυχερούς που 

έχουν συνδρομητικό κανάλι μα, και μια ματιά στα ιδιωτικά κανάλια δεν βλάπτει σοβαρά… λόγω των ημερών.
Τώρα, αν αρχίσω να σας λέω πως βλέπω την σημερινή τηλεόραση θα με διαγράψετε από φίλη. Μπορώ φυσικά να έχω άποψη μια και η δουλειά μου από τηλεόραση ξεκίνησε μα, αυτό είναι άλλο θέμα. Ας επανέλθω σ’ αυτό μου με στοίχειωσε το περί…… φιλανθρωπίας. Αλλιώς νόμιζα πως είναι η φιλανθρωπία, να μην γνωρίζει η αριστερά τη ποιεί η δεξιά «ποιοῦντος ἐλεημοσύνην μὴ γνώτω ἡ ἀριστερά σου τί ποιεῖδεξιά σου». Κάτι λοιπόν άλλαξε και στη σημερινή εποχή η φιλανθρωπία….. διαφημίζεται μέσω τηλεόρασης. Γνωστό σούπερ μάρκετ με  προϊόντα delicatessen κατά κάποιον τρόπο, μας γνωρίζει πως πρέπει να το προτιμήσουμε γιατί θα «ταΐσει» 6.000 οικογένειες για τις γιορτές.  Τις άλλες μέρες;  Δεν ξέρω……


Οικτίρω των εαυτό μου που πάντα προτιμούσα το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ όχι μόνον τις γιορτές μα και τον υπόλοιπο χρόνο, οικτίρω τον εαυτό μου και τους φίλους μου που χωρίς τα εορταστικά του εδέσματα δεν μπορούσαμε να νοιώσουμε εορταστικά, οικτίρω και τους διαφημιστές του που «ποντάρουν» στον ανθρώπινο πόνο για να ξυπνήσουν τις ευαισθησίες μας. Καλό μου έκανε η τηλεόραση. Πήρα ένα ακόμα μάθημα ζωής.

Καλά Χριστούγεννα.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040