Κάθε χρόνο τα ίδια.....


Κάθε χρόνο τα ίδια. Όταν στολίζω το Χριστου-γεννιάτικο δέντρο, βάζω Χριστου-
γεννιάτικα τραγούδια στο C.D. έχω μια χαρά μέσα μου, τραγουδάω (ευτυχώς με ακούνε

λίγοι) και ζω περιμένοντας τον Άγιο Βασίλη. Σήμερα ξεστολίζω ακούγοντας τον Νίκο Χατζηνικολάου στο Real FM. Έχω που έχω την μελαγχολία του ξεστολίσματος ακούω και τον Νίκο να διαφημίζει τις εταιρίες που τον σπονσοράρουν και «δένει» το γλυκό. Όταν ήμουν νεότερη θαύμαζα τους έξυπνους ανθρώπους. Τώρα που μεγάλωσα, θαυμάζω τους ευγενείς. Κάπου το διάβασα και το υιοθέτησα και κάπου μου ταίριαξε στην προκειμένη περίπτωση. Εμ, αφού ακούω διαφημίσεις από το στόμα δημοσιογράφου που είχα πάντα σε μεγάλη εκτίμηση!!! Ούτε ο Χίος.
Τέρμα η γκρίνια. Και του Χρόνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040