Δακρύβρεκτα σενάρια….



Εντάξει. Και ‘μενα μου λείπει η μαμά μου μα, δεν έχω βήμα στην τηλεόραση να βγω να βροντο-
φωνάξω πως μετανιώνω που δεν της έλεγα κάθε μέρα γλυκόλογα, που πολλές φορές δυσανασχετούσα στην αγκαλιά της,
 που σπάνια της έλεγα σ’ αγαπάω κι ας μου το ζήταγε σαν ζητιάνα, της το είπα ένα δευτερόλεπτο αφού έφυγε, που στους ατέλειωτους καυγάδες μας πάντα εκείνη υποχωρούσε, που ήμουνα και είμαι απλά ένα κακομαθημένο κωλόπαιδο, δημιούργημά της, που βαρυγκωμούσα σε κάθε της ατασθαλία και το καταλάβαινε…. και και και όμως, όχι, δεν στηρίζω εκπομπές στο όνομα της και δεν εκμεταλλεύομαι τις ευαισθησίες που έχει ο καθ’ ένας μας. Όλοι πονέσαμε Αντώνη Κανάκη για τους γονείς που χάσαμε, ακόμα πονάμε μα, ναι είναι υπέροχο να τους θυμόμαστε συχνά, είναι το καλύτερο μνημόσυνο, όχι όμως να τους θυμόμαστε on camera, για νουμεράκια…….. Τέλος πια τα δακρύβρεκτα σενάρια, δεν πουλάνε πια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040